Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Tarieven PostNL tot 10 kg
Tarieven PostNL tot 20 kg

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u het product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Formulier voor herroeping

Download het formulier voor herroeping.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij u verder te helpen.

Waar kan ik een klacht uiten?

Heeft u een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over (de bezorging van) de bestelling?
Voor het aanmelden van een klacht (of defect) verzoeken we u om de klacht zo snel mogelijk, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of per e-mail. Zie onze klantenservice voor onze contactgegevens en openingstijden.

We reageren zo spoedig mogelijk op uw klacht en zullen, in overleg met u, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien u de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij u het factuurnummer en telefoonnummer (geef desgewenst aan op welk tijdstip u bereikbaar bent) te vermelden zodat wij contact met u op kunnen nemen. We hanteren een maximum reactietermijn van drie werkdagen.