Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen binnen Nederland:
€ 4,95 voor bestellingen onder de € 25,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 25,-

Naar België en Duitsland rekenen wij een vast tarief van €5,95 per bestelling.
De verzendkosten naar Frankrijk zijn €10.00. Naar Spanje zijn de kosten €15.00. Voor beide landen geldt dit tarief per 24 kg.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Leveringen naar België, Duitsland, Frankrijk en Spanje nemen 1-4 werkdagen in beslag.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Heeft u voor 16:00 uur de bestelling geplaatst en betaald, dan zal PostNL de bestelling volgens onderstaand schema bij uw thuis afleveren. De Track & Trace ontvangt u op het moment dat uw bestelling is afgeleverd bij PostNL.

voor 16:00 besteld 1e Leverdag 2e Leverdag
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Maandag
Vrijdag Zaterdag Maandag
Weekend Dinsdag Woensdag

Heeft u gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt uw bestelling aan PostNL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

Terug naar boven

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met PostNL. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres. PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag. Het Track & Trace nummer ontvangt u op het moment dat de bestelling is afgeleverd bij PostNL.
Terug naar boven

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt PostNL nog een keer bij u langs of zij leveren uw pakket af bij de buren (tenzij expliciet door u is aangegeven dat u dit niet wenst). Bent u bij het tweede bezorgmoment ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van PostNL en kunt u zelf een nieuwe afspraak met PostNL plannen.
Terug naar boven

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL.