Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de “winkelwagen button” te klikken. Klik vervolgens op “bestelling afronden” om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop “Bestelling bevestigen” drukt is uw bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Nee dit is bij ons niet mogelijk. Wel kunt u gebruik maken van PakjeGemak u kunt dan kiezen uit ruim 2000 afhaallocaties. U kunt de bestelling dan afhalen waar en wanneer u wilt.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt direct een orderbevestiging. Zodra wij de bestelling verwerkt hebben ontvangt u de factuur. Wanneer de bestelling bij ons voor 16:00 uur binnen is, ontvangt u de bestelling de volgende werkdag in huis.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.